mandag 15. oktober 2007

Inge forteller om radioen

Jaja, får vel eg skrive noe her og

Jeg er jo som sagt bergenser igjennom blodet, det er jo fantastisk. Bergen er byen jeg brenner for og ønsker ved hjelp av ungdomsradioen å dele Guds ord til alle dere som hører på oss.

Inge på luftenJeg er en koselig gutt, kan være sjenert når du først treffer meg, men når vi blir kjent skal eg love deg at eg åpner meg nye mer og da kan det bli morro. Vårt arbeid i radioen er blitt over 5 år gammelt, jeg har jo vært med i fra starten da radioen het CIA (Christians In Action). Etter det har vi hatt navnet Radio Version før vi forandret navnet til (radioen) Ungdomstro. Jeg har sett mange medarbeidere komme og gå, men uansett hvor mange som sitter i studio eller hvor få, merker jeg gleden og ønsket om å fortelle om Gud ut til alle i Hordaland området.

Mine ønsker for denne radioen er at vi skal bli en stor radio fylt med Den Hellige Ånd, slik at vi kan fortelle om Gud til alle som hører på oss. Jeg har et ønske om at det en dag skal det komme en person inn i Tabernaklet og si at han ble frelst takket være å høre på Ungdomstro, dette er noe jeg ønsker at skal skje så lenge vi bare forsetter å prate om Gud og de underverker han gjør.

Her fikk dere en liten smakebit av litt historie og noen fremtidsdrømmer fra meg, da kan vel jeg si peace out! Og husk Brann vinner seriegull i år!

Snakkes

Ingen kommentarer: